GOSTOVANJE, VARNOST IN ODGOVORNOST


Spletno gostovanje


Spletno gostovanje je temelj vašega spletnega poslovanja. Zelo pomembno je, da lahko računate na varno in zanesljivo gostovanje vaše spletne strani, e-pošte in aplikacij. Z nenehnim vlaganjem v razvoj in posodabljanjem opreme pripomoremo k temu, da vaš fokus in energijo usmerjate v vaš posel, mi pa poskrbimo za nemoteno delovanje vašega posla.

Ponujamo vam ugodno gostovanje spletnih strani na zanesljivem in varnem spletnem strežniku. Naši strežniki so locirani v Sloveniji.
Vsi naši paketi gostovanja vsebujejo neomejen prenos podatkov. Z nadzorno ploščo boste lahko vaše spletno gostovanje upravljali hitro in enostavno.

Varnost in odgovornost


Zagotavljanje varnosti spletne strani oz. spletnega mesta zahteva sodelovanje
različnih deležnikov. Njihove vloge so odlično prikazane na spodnji sliki.

Vir: Varni na internetu

Kjerkoli ste, kamorkoli greste


Web mail vam omogoča dostop do  elektronske pošte kjerkoli se nahajate. Potrebujete le internetno povezavo.

    PROFESIONALNI EMAIL


    ZAKAJ UPORABLJATI PROFESIONALNI EMAIL? KAKO GA PRIDOBIMO?

    Ste tudi vi eden tistih, ki za profesionalno komunikacijo s svojimi strankami uporablja gmail ali yahoo? To ni sporno, v kolikor emaile uporabljate za zasebno komunikacijo in zato so te domene tudi brezplačne.  Vse to pa se spremeni, ko začnete preko njih komunicirati s svojimi strankami in naročniki.

    Tudi email in URL spletni naslov, ki se vežeta na profesionalno domeno, predstavljata vašo dejavnost ali podjetje. Sta vaše ogledalo s katerima izkazujete tudi odnos do naročnikov. (Verjetno se na pomemben sestanek ne boste odpravili kar v domači trenirki?)

    Profesionalni email daje večjo kredibilnost vašemu poslovanju.

    Način, kako se kupcem predstavite, veča njihov občutek varnosti in vam daje prednost. Izbrana domena predstavlja vašo blagovno znamko, do katere vaši kupci oblikujejo poseben odnos – ljudje se na blagovne znamke ali imena odzovemo čustveno, a to počnemo nezavedno. S profesionalnim emailom krepite prav to – nezavedno navezanost vaših naročnikov na blagovno znamko, storitev ali podjetje. Poleg tega pa jim tudi sporočate, da jih spoštujete in cenite.

    V  pogovoru s partnerji smo že večkrat slišali, da se za ponudbo, ki je prišla z gmail, yahoo ali podobne domene sploh ne odzovejo, še več – tako sporočilo celo izbrišejo.

    Kako si uredite profesionalni email naslov?

    Prvi korak je vsekakor nakup domene. Izbrana imena preverite pri registrarju – iskanje in raziskovanje imen je brezplačno. Pri njih boste lahko kupili tako domene s končnico .si, kot tudi ostale (s končnicami .com, .net, .eu, …). Cene so lahko različne.

    Zakaj je smiselno imeti lastno domeno?

    Registrirana in kupljena je vaša last. Če danes uporabljate gmail naslov za vaše poslovanje in se jutri Google odloči to storitev ukiniti, boste ostali brez emaila in vseh svojih stikov. Lastna domena pa vam omogoča svobodo pri izbiranju gostitelja, preko katerega boste sprejemali in pošiljali e-pošto. Nove tehnologije so spremenile tudi način prebiranja e-pošte, saj je danes na voljo več ponudnikov, ki omogočajo različne funkcionalnosti prebiranja e-pošte. Preden se odločite, preko katerega boste prejemali e-pošto, se vprašajte naslednje:

    • Ali boste e-pošto brali le na enem računalniku?
    • Ali želite dostop iz različnih lokacij?
    • Želite prebirati pošto lokalno (na vašem računalniku) ali v oblaku?
    • Želite, da se vam poštna sporočila sinhronizirajo in jih prebirate s pomočjo različnih naprav?
    • Ali do istega email naslova dostopa več ljudi?

    S pravilno izbiro si lahko poenostavite vaše delo.